18 dagar

Det är så lång tid jag har på mig att bestämma om jag ska ta upp fotbollskarriären igen. En kompis (the allmighty) lag har nämligen träning då och jag är rätt sugen på att börja spela igen. Jag försöker komma fram till hur längesen jag slutade spela och jag tror det var 3 och ett halvt år sen ungefär. Det var då jag förstörde mina hälar vilket ledde till att jag la skorna på hyllan och jag är väldigt tveksam på att dom skulle hålla nu om jag dammar av skorna igen det skulle bli på ren vilja jag kör isf för jag saknar fotbollen, ja det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

Gör't

2006-12-18 @ 20:03:41
Postat av: Johanna

Det är klart du ska göra det om du känner för det. vilket lag var det??

2006-12-22 @ 08:52:01
Postat av: Ostn himself

Det är Moälven det handlar om. Bara 2 veckor kvar, inget beslut än


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback