Ännu en julhelg till ända

En liten sammanfattning av julhelgen 2006.

24/12 - Firade jul med far och mina systrars familjer. Gick väl till som vanligt ungefär eller ja när Kalle Anka skulle börja ville mina systersöner (2 ½ år gamla typ) hellre se på Bamse på DVD och det skulle dom ha med mig på. Och jag tackade inte nej. Allvarligt talat, behövs verkligen Kalle på julafton? Inte om du frågar mig. Jag hann iaf se på Kalles fågel expidition, som är den ända som är kul att se på fortfarande, innan de var Kalle som gällde. Jag skrev vid ett tidigare tillfälle vad jag fick i
julklapp.

25/12 - Först middag hos mormor sedan utgång som jag skrev om i natt. Det som kan tilläggas var väl nåt om förfesten kanske. Vi var hos en klasskompis syrras kompis som jag aldrig har träffat förut. Det var överhuvudtaget inte många på festen som jag visste vilka det var, de flesta var typ 5-10 år äldre än mig. Men värden var schysst iaf, bjöd på whiskey (som jag iofs kastade upp direkt) och öl. Annars tror jag fick med det mesta i förra inlägget.

26/12 - Var till min syster i Umeå å käkade och här är vi nu och nu är det 363 dagar kvar till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback