A long slow goodbye

Imorgon är det dags att ta farväl av en gammal vän. En vän som följt med mig mer eller mindre under hela mitt liv men för lite drygt ett år sedan så började våran relation växa allt starkare. Det har väl, som alla relationer, inte varit helt felfritt alla gånger, vissa dagar har man haft lust att bli av med dig helt å hållet men för det mesta har du bringat stor glädje. Höjdpunkten var när du följde med på Metallica den 12e Juli och gjorde den upplevelsen extra speciell. Men alla sagor har ett slut så även denna men förhoppningsvis kommer du att återkomma någon gång i framtiden. Men for now så kan jag bara säga:

Hej då, håret

Klipptid är beställd imorgon kl 12:15


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahaha, fan vad dramatisk man kan vara :P

Postat av: Ostn himself

;) nu har jag tagit riktigt farväl också genom lite härlig headbanging.

2007-08-06 @ 21:40:01
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback