åå så vidrig fylleblogg

jahaja klockan är tydligen halv 6 å jag sitter å läser högt vad jag ska skriva. hur mogete är de men e man full så e man. hade nyss  eett roligt samtal som jag skrattar gott åt nu. men whatever liksom.

å fy fan kul jag sitter å skrattar åt mig själv s0oom sitter å försöker skriva dätta inlägg

å va fan hände
klockan v helt plötsligt halv 6 va fan hände aja jag hade hyffsat kul iaf och har en hel jävla hamburgare kvar så jag e jävliigt kul






vars fan e min nyckel, jag kom ju in i lägenheten så jag antar att den är här nånstans


imorrn blir de formel 1 för fullla mggar


å fy fan va kul jag sitter å säger vad jag ska skriva innan jag skriver det hahahahahhahahahahahha

Kommentarer
Postat av: jag vem annars

va fan jag sitter å typ pratr me mig själv
jävligt weird men skoj eller nä tråkigt hade ju vare skoj å prata me nån annan
men skoj e de
I make totally no sense at all jag vet

Postat av: Ostn himself

jag tror jag e schizofren!? e de farligt?

2007-08-26 @ 06:04:29
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Oscar the allmighty

Dr jeckell and Mr ost

2007-08-26 @ 13:09:57
Postat av: Jay

Happy hour ^^

2007-08-26 @ 14:00:00
URL: http://yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback