Säkert?

Alltså finns det nån mening med detta eller bara en slump?
Ligger å slösurfar lite på aftonbladet och läser en
intervju med Annika "Säkert!" Norlin där huvudgrejen var diverse problematiska konsekvenser som texten till hennes hitlåt Allt Som Är Ditt skapat. Har alltid tyckt det varit en skön låt men aldrig lyssnat på texten så jag fick ju gå in på letssingit och kolla upp den. Ok so far so good. Nu är det så att jag har P3 på på klockradion och ca en minut efter jag läst färdigt texten så presenterar dom nästa låt med "sommarens bästa låt och har ni inte lyssnat på texten så gör det nu". Låten som kom var såklart Säkert! - Allt som är ditt. Lite skojigt var det ju men nu är det så att jag har MTV igång på tv:n också och ca 5 minuter efter låten var slut på P3 så börjar den spelas där också. Men nu kommer det kusliga, och jag skojar inte nu. Samtidigt som jag skriver detta så spelas först Kanye West's senaste låt efter Säkert! och sedan Eagles of Death Metal - I Want You So Hard och efter dom två låtarna så kommer Säkert! - Allt Som Är Ditt igen. Detta måste vara ett tecken eller nånting kan inte bara vara en slump. Men vad ska det betyda då? Texten handlar om våldtäkt å det låter ju inte särskilt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ostn himself

Nu får det fan vara nog. Tro på fan om det inte är dags för Säkert! - Allt som är ditt på MTV nu igen. Jag är väldigt rädd

Postat av: Punkie

Så där fick jag det med Rihanna - Pon De Replay när den var poppis. Den var tamejfan ÖVERALLT. Så fort jag bytte kanal eller kom in i ett rum så satte den låten igång...*eerie*... Det kunde väl ha varit en bra låt om den nu skulle spöka sådär... :D

2007-08-14 @ 14:48:35
URL: http://extremepunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback