typ kinda fyllekebab what thefuck ever

sitter här å äter kall kebab, stog till å börja med typ 45 minuter för att få beställa utan någon anledning så va de kö till förbannelse. Sen träffa jag L på trottoaren utanför å jag kunde ju inte gå vidare utan å hälsa å sitta å snacka en sväng, sen fick jag ju ta å snacka me hennes morsa som jag hade som läarare i engelska för typ 48 år sen men men det var ju jäkligrt trevligrt i vilket fgalpl som hgelst.

nu gick dennnis hem pocks´å han va här å låna min toa, det var väl trevligt för honom anta r jag, men nu skulkle han hem å läsa denna fylleblogg som jag skriver så de e väl bäst jag savsultar den så han har nåt å läsa då

gnight y'all

Kommentarer
Postat av: rikeman

sen kom jag tillbaka och vi hade jävligt kul :D

Postat av: Ostn himself

du har så rätt så

2007-08-27 @ 15:18:14
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Lauritsmarit

Keep up these useful pieces.

2010-11-18 @ 18:11:52
URL: http://lauritsmarit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback