Rock Band

Enda sedan jag hörde talas om att TV-spelet Rock Band skulle komma så har jag varit jäkligt sugen på det. När det sen kom info om att det skulle släppas på PS2 och inte bara PS3 och Xbox 360 så vart jag ännu mer sugen. Nu så här 2 månader innan det släpps här i Sverige så känns det nästan som att jag kommer dö om jag inte skaffar spelet. Rock Band är alltså som Gutiar Hero kombinerat med Singstar plus trummor, man skapar alltså ett eget rockband där me en sångare, gitarrist, bassist och trummis. Ser så sjukt jäkla roligt ut med trummorna.
Låtlistan är också fucking awesome. Metallica, Queens of the Stone Age, Rolling Stones, The Hives, Foo Fighters, Nirvana and so on and so forth.
Så här ser de ut när man spelar (Ending Bonus = Awesomeness)


Kommentarer
Postat av: K

jag dör också om du inte skaffar det. & tar med det på min nyårsfest.

Postat av: Krickan

Med tanke på att det släpps i februari så kan det bli liiiite svårt att ta med det på din nyårsfest.

2007-12-06 @ 01:15:25
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Bettie

alskar rock band! :) ar verkligen skitkul, vart varenda krona om inte mer tom!

2007-12-20 @ 09:02:46
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: Rasmusmarita

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-04-28 @ 08:10:44
URL: http://rasmusmarita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback