Xbox 360? jo jag tackar

Fick ett jäkla sug att köpa et xbox 360 idag och jag tror jag ska göra det i början av nästa år efter jag har sålt mitt gamecube. 3200 kr på cdon för konsol å två spel just nu, det minus GC-försäljning så blir det ju inte så dyrt. Det skulle ju bara ytterligare förgylla början på 2008: Blir nästan granne med Karin, The Mars Volta & Queens of the Stone Age live med Karin och Dennis, Mars Volta och Metallica (förhoppningsvis) skivsläpp, ny säsong av radioprogrammet Mammas Nya Kille, ny säsong av Lost, filmsläpp som Juno, Lust Caution och framförallt Control. Jag ser verkligen fram emot januari-februari 08.


image32

Kommentarer
Postat av: Kersan

Men fyy! är ju PS3 som gäller!

2007-12-12 @ 22:00:07
Postat av: Kristoffer

PS3 sucks balls ju. Inga vidare exklusiva titlar, inte än iaf och vem fan gör en konsol utan rumble i kontrollen? Xbox ftw

Postat av: Vincentanneli

Great site

2009-09-07 @ 08:59:03
URL: http://vincentanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback