Zeppelinaren flyger igen

Som vissa kanske uppmärksammat så återförenades Led Zeppelin (som jag tidigare utnämnt till tidernas grupp) för några dagar sen för sin första riktiga konsert sedan trummisen John Bonhams bortgång 1980. Denna gång är det faktiskt Bonhams son som sitter bakom trummorna. Spelningen vart en succé, ingen kan väl ha väntat sig nåt annat, och nu planeras en 18 månader lång världsturné. Förhoppningsvis ligger ett stopp i sverige och då könner jag att det är min plikt att infinna mig på den spelningen, tyvär kommer väl biljetten kosta skjortan men jag tror faktiskt jag har nån skjorta jag kan avvara.
I och med denna comeback så visade SVT1 en Led Zeppelin-konsert igår. Mycket bra om än väldigt kort, men under den dryga timmen så fick man iaf magiska verisioner av Stariway To Heaven och Kashmir.


Kommentarer
Postat av: Erika

Mm... det RYKTAS iaf om en turné..! Kommer de till Schweden eller nått likvärdigt så kommer jag definitivt att lägga ut en hyfsat fet summa för att se mina idoler! Det ÄR ju en once in a lifetime oppertunity!

God jul på dig!

Postat av: K

JIPPI!

2007-12-23 @ 14:32:09
URL: http://karingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback