The boys are back in town, for real

Nu är det officiellt. Metallica kommer till Stockholm 12:e juli. Stadion ska dom spela på vilket innebär färre platser än Ullevi vilket innebär att man måste vara snabb på måndag när biljetterna släpps. Annars blir det blocket som gäller för biljetter.
Senast Tallica va i STHLM var 99 å då va jag där också och nu åtta år senare måste jag åka dit igen. Får nog skippa Hultsfred i år också, dom har ju inte fått dit nåt jätte-roliga band än så länge men om Mars Volta skulle få för sig å komma dit då blir det svårt att bestämma sig.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Letade efter queens of the stone ages konsert från hultsfred 2003, och hittade din blogg. Ser "trash flavored trash" och tänker "What? Blood Brothers?"(inte många jag känner som lyssnar på dem). Läser vidare och ser massa tjöt om metallica och konserter, (jag såg dem när de spelade i göteborg, stod längst fram). Inom några sekunder så har jag på samma sida sett tre av mina favoritband nämnas, så jag fortsätter läsa och hittar massa annan bra musik. Ser kyuss, eagles of death metal, och massa låtar jag gillat tidigare i din "veckans låt"-grej. Tror jag får kolla lite mer här ngn annan gång om du lägger upp någon "veckans låt/ar"..
har ett stort behov av mer musik och du tycks ha ganska bra smak.. =)
Ha det gött.. /Cecilia

2007-02-22 @ 01:40:34
Postat av: Ostn himself

Alltid härligt med folk med liknande musiksmak. "Veckans låt" kommer jag att fortsätta med så länge jag skriver denna blogg iaf ;)
om du har lust å diskutera mer musik så kan du alltid adda mig på msn ([email protected])


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback