Öviks bio gör ett rätt

The Departed går faktiskt upp på bio här i övik. Jag hade inte blivit föfrvånad om den inte hade gjort det, filmer med bra betyg brukar nämligen inte vara nåt för denna usla biograf. Anyway nu är den här, någon som vill följa med å se den. Själv har jag inte så höga förväntningar iofs trots bra betyg överallt, detta beror på att jag älskar originalet Infernal Affairs (Hong-Kong film som kom för nåt år sen som Departed är en remale av) och det lilla jag sett från trailers å så tycker jag verkar vara väldigt likt originalet. Men samtidigt är de just därför jag vill se den.

Kommentarer
Postat av: The almighty Oscar

infiltartioner :-? till höger å vänster...Såg att det var en j..la rollista. Var utspelar historien sig i denna re-make?

2007-01-12 @ 14:14:22
Postat av: Ostn himself

I Boston tror jag det ska utspela sig. Eller va de Chicago?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback