Senaste helgen

Fredag: Jag har ju fredagen covered hyffsat iaf pga inlägget natten mot lördag. Det jag inte berättade då var att jag vann 600-700 :- på Black Jack. Sen fanns det ju en ganska härlig episod från förfesten som tål att förtäljas. Det började med att jag skulle gå på toaletten men istället för att jag ensam fick uträtta mina behov så var vi plötsligt 8-9 st inne på den inte allt för stora toan och sjöng Boten Anna i kör uppbackad av discolights i form av att nån tände å släckte lampan.

Lördag: Med fredagens vinst i färskt minne så var det inget problem att även festa en dag till (att jag inte va speciellt bakis hjälpte ju också till). Även denna dag vart det förfest med klassen, eller egentligen va vi bara 4 st men kul som fan va de ändå. Efter alkohol-spel, bananätande, luftmadrass-uppblåsande och andra typiska förfests-aktiviteter så va det dags att gå ut. Tyvärr vart det ganska dimmigt efter "Elins drinkskola" (ett inslag vi filmade innan vi skulle shota, "ge bartaendern 200 kr och säg lime" så löd drinkskolan). Jag kom dock ihåg att jag "snodde" en klasskompis kamera och gick på photo-spree. Jag fotade allt som rörde sig, vart säkert jättefina kort. En
Kebab-and-Singstar-efterfest fick avsluta kvällen, stackars grannar.

Söndag: Dagen efter "dagen efter" va man ganska mör men humöret var ändå hyffsat på topp, de va innan man utsattes för kylan dvs. De tre jag va me (livetpaminpinne, rikeman, elkaljunga) skulle filma en kortfilm av nån anledning, och jag hakade på vilket kändes som en ganska bra idé så länge vi filmade inomhus. när vi kom ut däremot och jag skulle hålla i en mick-bom i -53 grader (eller ja 18-19 va de iaf) då var det inte lika kul längre, plus att jag var krogklädd med bara jeans,jacka,t-shirt å vans. anyways efter några timmars filmande vart alla tillräckligt less för att bryta för dagen. resultatet? Vi kom bara halvvägs å jag tror att kvaliten inte va tillräckligt hög för att andra halvan ska spelas in. Efter detta skulle jag ta mig hem i en bilsom stått i 20 minus i typ 20 timmar. Som ni anar så gick det inge vidare. Efter diverse misslyckade försök att få igång bilen med släkt-hjälp och x antal sönderfusna fingrar lyckades vi knuffa bilen till en motorvärmare och en timme senare kunde jag burna hem i Ibizan (fast det är en Saab) och allt var frid och fröjd more or less.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Vilken släkting var det som hjälpte dig med bilen???? Blev lite nyfiken bara,

2007-01-30 @ 12:58:41
Postat av: Ostn himself

mormor å axel

Postat av: Johanna

Ja jag fick ju veta det av mamma när hon var här, det var väl tur att de kunde hjälpa dig. Strulpelle

2007-02-01 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback