Acting like a maniac...

Sitter å kollar på en video på från MEtallica's Werchter-spelning på metontour.com och inser att jag missat en mycket viktig grej från den setlisten. DOM SPELAR WHIPLASH!!!
Den låt jag mest av all vill höra (som jag inte redan hört). JAg vet inte riktigt varför men det skulle bara vara så jävla grymt å få se den live. Den var även med på spelningen i Aten igår. Ett minus dock från dessa två spelningar är att inte THe Unforgiven är med, den är nummer två bland låtar jag vill höra. För övrigt kan ju sägas att på videos från dom första spelningarna så låter dom jävligt tight, James röst låter mycket bättre än förra året. Bara en vecka kvar till Stadion.

Kommentarer
Postat av: The allmighty Oscar

ett tips. gå å se Transformers, den e king!

2007-07-05 @ 11:01:09
Postat av: Ostn himself

maybe I will, lär ju rätt nostalgiskt om inte annat

Postat av: Webste Builder

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2010-10-05 @ 12:25:53
URL: http://www.webste-builder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback