Game on

Köpte ett Playstation 2 idag. Var in på en spelbutik i torsdags för att höra hur mycket dom tog för det men då sa killen som jobbade där att jag kunde få köpa hans spel. Sagt å gjort idag genomfördes dealen. Konsol, 2 handkontroller, ett minneskort, 1 PS1-minneskort, nån switch för att kunna använda fler minneskort och 14 spel (mestadelen bilspel). Allt detta fick jag för 1750 :- Känns som ett bra pris. Så nu är det bara att börja nörda. Ser fram emot spelet Shadow of the Colossus som följde med i köpet, jag hade förmodligen köpt det annars.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Schysst pris. ;)
Min bror heter Robbin Öberg. :) Föredetta Westin. Och du är Kroffe. Haha. x)

Postat av: Ostn himself

I see, det var jäkligt längesen jag träffa honom ju. Du får ta å hälsa.

2007-07-04 @ 03:42:57
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Linusmariam

Keep up the good work.

2009-03-12 @ 09:26:43
URL: http://linusmariam.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback