Sista fantasin...för tolfte gången

Köpte mitt första spel till PS2 idag å det vart Final Fantasy XII. Det skulle kosta 600 men jag bytte bort två av alla bilspel jag fick med när jag köpte konsolen så jag betalade bara 250 kr för FF12.
Började precis spela, eller jag har bara sett introt än så länge men jag har redan blivit kär i spelet. Det är så snyggt så det gör ont. Nu återstår att se om det är lika kul å spela som att titta på.
Nästa spel jag ska köpa blir nog Ico, äventyrsspel gjort av samma gäng som gjort Shadow of the Colossus som jag spelat flitigast sen jag köpte ps2. Sen funderar jag på om jag ska köpa Singstar eller Guitar Hero, har svårt att välja.


Kommentarer
Postat av: Oscar the allmighty

det spelar ingen roll vilket spel du köper av Singstar eller Guitar Hero.. jag kickar din röv iaf :P

2007-07-09 @ 11:08:49
Postat av: Ostn himself

Just name the time and place så får vi se om den saken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback