Well, it's been a week...

...sen jag startade min lilla frisyr-omröstning. The votes are in och det blev en jordskredsseger för kortare hår. Men nu är ju jag enväldig domare och har sista ordet. Men lugn bara jag ska klippa mig. Det får dock vänta ett litet tag eftersom passande nog så ska frisörskan jag brukat klippt mig hos ska öppna en ny salong i blrjan av augusti efter ett år som lärare. Alltså lite drygt en vecka kvar med långt hår, better make the most of it dvs en jäkla massa headbanging :D
Anyway, tack till alla som röstade, har ni tur får ni se hur resultatet blir sedan.


Kommentarer
Postat av: rikeman

spännande :)

Postat av: Ostn himself

Don't ya think? ;)

2007-07-26 @ 01:47:31
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback