fylleblogg of some sort

Well de är ju inte första gången man sitter här å skriver alkoholpåverkad. And certainly not the last. 20:e fyllebloggen som skrivs nu, lite jubileum ju, det ska firas imorrn.
rätt ordinary fest ikväll, fast alla försvann, sen försvann jag, sen vart det som det vart. Var på Harry's iaf för första gången. Träffade en gammal blogg-besökare som jag inte hade nån superstart med IRL förra gången vi träffades, but now we agreed to disagree eller nåt så no hard feelings där.
Efteråt träffade jag en kompis till en kompis som tagit studenten idag. Jag höll honom lite sällskap sen när han skulle dra hemåt försökte hans klasskompisar få me mig på Max. Dom lyckades men det var så mycke kö där så jag sa "fuck it" å drog hemåt. Och här sittter jag nu. SKa kansek ta å göra nåtgra rostade mackor eller en pan pizza. Eller ingenting vi får la se.
Försökte ringa en viss person när jag stod å höll min kompis' kompis sällskap men fick inte tag på denna, sen vågade jag inte försöka igen. Fuck, de var ju givande å skriva, jaja får väl skylla på berusningen. Lite rostade mackor på det här så ska de nog bli bra igen

Kommentarer
Postat av: Martin

Våran "irl" start va väl helt okej iofs, det var när vi kom hem till respektive bostad som det gick snett. Tur vi redde ut allt i fredags, hehe. ;] ses.

Postat av: Ostn himself

ja de va tur. Å nu har man fått se din blogg också :P Lite tom men ändå.

2007-06-15 @ 13:31:57
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback