typ kanske fylleblogg eller nåt

jaja nu är man här igen inte liika full som igår men ändå.

jag snodde en cykel utanför plattan. det var jävligt skoj. jag å dennis försökte köra drive-in men det gick inte så bra me cykel. vi var inte feta nog.

så vi for på kebab huset (kebabtjuven) istället å där fick vi mat på 5 sekunder. vilekt va bra.

nu sitter vi å äter kebab. Det är gott

men jag vet inte vem som sitter på min säng. ´(hon känner iaf nån som jag känner som jag känner nån som har nån kompis som känner den tjejen som sitter på min säng nu)

black keys är ju rätt så bra iaf

men hur som helst jag skrivver nog bättre

"toaletten på salmostaden var lika stort som en entré hall på ett museum" säger Dennis iaf

jaja: jag vann iaf poängligan ikväll. JAg fick säkert 43 poäng eller nåt, emma kom upp i 19 och dennis lyckades skrapa ihop 1 poäng till slut.


Jag är bäst som kom på "vckans låt" bara så ni vet.

jäklar det vart en lång fylleblogg


jag vann 100 spänn ikväll på BJ (nä inte blowjob)

det var bra

nu får de fan vara nog-.

har cyklat genom hela stan

kebab e gott

bbye bye

Kommentarer
Postat av: Ostn himself

Om någon saknar sin röda 21-växlade (eller liknande) mountainbike så finns den att hämta mitt emot apoteket i övik

Postat av: Ostn himself

vill bara understryka att det var efterfest här hos mig och inte så att jag bara hade dragit hem nån random brud (förresten varför skulle jag blogga isf)

2007-06-03 @ 17:46:11
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Jay

Haha ditt jävla fylleskaft :D Börjar dra ihop sig till Metallicakonsert för oss. Aaaja, stay true and stay metal!

2007-06-03 @ 22:27:47
URL: http://yooohan.blogg.se
Postat av: Mariusadriana

I like this site. Keep it up!

2009-05-12 @ 14:37:14
URL: http://mariusadriana.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback