my precious högra lillfinger

Jag har supit bort halva känseln i mitt högra lillfingret. Nämen så här är det jag vaknade upp i söndags och kände att mitt lillfinger var halvt bortdommnat, kändes som typ när armen börjar "somna" fast bara lillfingret. Det går väl över ganska snabbt tänkte jag men det sitter i än och det känns jävligt weird. Förmodligen får jag amputera fingret eller hela armen eller så har jag fått en dödlig sjukdom i fingret eller så är det helt ofarligt och jag är som ny igen inom kort. Men just nu känns det väldigt mysko.

Kommentarer
Postat av: ja vem ka det va mån tro

Du är weird! :P haha ägd!

Postat av: The allmighty Oscar

hehe :)! min diagnos är: överbelastning i ölhävararmen, det är bara vila som gäller... om det inte går över på en vecka så borde du kolla upp det (seriöst)

2007-03-14 @ 09:19:22
Postat av: ostn himself

Ja de har fan inte blivit bättre nästan tvärtom. Ingen bättring nästa vecka så blir det besök hos farbror doktorn

2007-03-14 @ 13:17:15
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback