8 months is to freaking long

Jaha då var säsong 3 av Lost slut nu måste man bara vänta till februari innan säsong 4. Och hur man ska klara av den långa tiden med tanke på allt som hände i sista avsnittet är en riktigt svår nöt att knäcka. Avsnitt 22-23 var ett av dom bästa i Lost's historia innan sista minuten då det var det största WTF-moment nånsin. Jag har inte riktigt bestämmt vad jag tycker om den avslutningen än men skapade huvudbry gjorde den.
Nu under det långa uppehållet ska man kanske börja följa nån annan serie. Såg bara början av Heroes kanske ska ta upp den igen. Elelr fortsätta med säsong 2 på Prison Break. Sen har jag ju Entourage och My Name is Earl som jag tankat första säsongerna av men inte sett än plus att det alltid går att ta fram nån box med Simpsons, Arrested Development eller dylikt så jag kommer nog se en hel del tv-serier under sommaren och hösten tills det är dags för Lost igen


Diskutera gärna på
Lost-forum.se där bl a yours truly håller ordning å reda

Kommentarer
Postat av: Dave

Entourage, Sopranos och Twin Peaks rekommenderar jag ärade vän ;D

2007-05-25 @ 21:34:50
Postat av: Ostn himself

Entourage har jag som sagt redan varit inne på. Sopranos får bli nån gång i framtiden. Twin Peaks ska jag köpa dvd nån gång så småningom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback