Sviterna från huvudstaden

Jag kom ju hem från mitt besök hos mina klasskompisar i Stockholm i förrgår. Det var en riktigt rolig helg trots att jag upptäckte på flyget ner att Roger Waters från Pink Floyd hade en konsert på Globen på fredagen som jag missade (han spelade hela Dark Side of the Moon skivan, gissa om de hade varit grymt å se) och dessutom gick det inget sent plan hem på fredagen så jag kunde inte se Bajen-BP heller (2 drömmål av Petter A och 4-0 till Bajen, gissa om de hade varit grymt å se). Men som sagt trots detta en riktigt rolig helg med en härlig fest på lördag-kvällen där vi gick från bar till bar hela kvällen.
Men. Nu börjar jag få betala tillbaka för mitt besök. Som jag nämnt tidigare så levde vi under väldigt spartanska förhållanden vilket bl a innebar att jag sovde på en ca 4 cm tunn och 50 cm bred luftmadrass/liggunderlag och pga att jag är en ligga-på-sidan-människa så har jag nu duktigt ont i högra axeln. men men smakar det så kostar det eller nåt.

Kommentarer
Postat av: rikeman

fyfan jag vad har garvat åt dina inlägg du har skrivit från helgen. "vilket bl a innebar att jag sovde på en ca 4 cm tunn och 50 cm bred luftmadrass/liggunderlag och pga att jag är en ligga-på-sidan-människa så har jag nu duktigt ont i högra axeln." exakt det dä har jag varit med om också...nu ligger jag ju på 4x50cmarn själv igen, för att min andra gick ju sönder!! :D

Postat av: Ostn himself

Welcome to the world of pain. Nädå så farligt är det inte

2007-05-01 @ 20:39:15
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback