Emo-boy

Igår var det Halloween-fest på kårlokalen å då var det dags för utklädnad. Först tänkte jag vara Alex DeLarge från Clockwork Orange men det sket sig så istället vart det att gå som Emo. Svarta kläder, svart nagellack å smink, lite blod på handlederna och ett rakblad som halsband, sen va jag klar. Rätt så nöjd e jag iaf.
Själva festen var väl sådär, känndes halvdött på kåren fast ändå inte, nog mest jag som va borta eller snarare tvärtom, hade inte riktigt hunnit bli tillräckligt full när vi lämnade förfesten å de e svårt å bli full på kåren när dom bara har öl å cider. Hursomhelst så vart det genast mycket trevligare så fort jag lämnat kåren så som helhet så vart det en väldigt mysig och najsig kväll.

image28

Kommentarer
Postat av: Punkie

Du glömde ju den obligatoriska svarta tåren på kinden! :D *haha* Nädå, bara skoja, schysst costume. Hoppas du fick en kickass kväll! :)

Postat av: Ostn

Haha, jag hade faktiskt den obligatoriska svarta tåren, fast den syns inte på bilden :D
Och ja det vart verkligen en kickass kväll till slut :)

2007-11-08 @ 15:55:51
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Punkie

*haha* Gött då blev nog inga emosar stötta :D Kul att kvällen ägde! *beause you´re worth it* (insert_usedcar-salesman_smile_here) ;)

2007-11-08 @ 16:39:26
URL: http://extremepunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback