OMG! QOTSA!

Most jouyus news så här på nattkvisten. Sitter å läser senaste inlägget på en kompis blogg där det mitt i en mening typ står nåt om Queens of the Stone Age och Sverige. Backar tillbaka, läser om; Queens of the Stone Age kommer till Sverige i februari. "Whaaaaaa-?" tänkte jag å hastade in på qotsa.com: "European tourdates announced". Läser vidare och, jodå, Queens of the fucking stone age kommer till Globens Annex i Stockholm, Sverige den 25:e Februari!!!
Imorgon släpps biljetter och jag kommer köpa två så det är bara för den som vill att roffa åt sig den ena biljetten å haka på.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Får jag roffa åt mig eller är det bara för VIP? :P

Postat av: Ostn

den är redan åtroffad I'm afraid. Men vadå gillar du QotSA?

2007-11-05 @ 16:49:55
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback