The awesomeness is total

Sedan jag köpte mitt PS2, och lite innan dess också, så har jag varit sugen på att skaffa Guitar Hero. Idag släpptes Guitar Hero 3 och jag kunde inte hålla mig. Och hur kul är det inte då? Hade spelat litegrann en gång tidigare och tyckte de va kul då å nu när jag har det själv så är det bara nötning som gäller. Simon har också köpt ett PS2 och en Guitar Hero-gitarr idag så vi kan spela med/mot varann, hur svinit kul som helst.
Nu kör jag Career-mode med mitt band Tingmissartoq (tänkte först heta Lactose Intolerant Cows men de va för långt så jag slumpade fram ett ord på wikipedia) å har nyss battlat mot Tom "Rage Against The Machine" Morello.
Och i och med inköpet så har jag inte bara fått ett bra spel utan även ett botmedel mot avsaknaden av Karin nästa vecka för Guitar Hero 3 kommer jag nog kunna fördriva en hel del tid med.



Kommentarer
Postat av: K

men glöm inte att sakna mig lite iaf!

Postat av: Kroffe

Oh you know I will!

2007-11-23 @ 23:29:42
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback