Att 29 sekunder kan göra så mycket

Är inne på Wikipedia å kollar lite när jag tänkte kolla på The Mars Volta's kommande skiva Bedlam in Goliath på Wikipedia för å se om det kommit några news. Det hade det och jösses va nöjd jag är.
Det står att Mars Volta skickat ut ett
newsletter angående en nyårs-show i San Fransisco (hade gett mitt högra ben för att få vara där).
I detta newsletter finns även lite ny Jeff Jordan-artwork och, framförallt, en musikslinga på 29 sekunder med ett smakprov från kommande skivan.
Jag sitter nu å njuter till fullo medans slingan rullar runt om och om igen, det låter riktigt riktigt bra och nya trummisen Thomas Pridgen spelar som den romerska trummguden whatshisname. 
Hur fan ska man klara av att vänta till 29 Januari på skivan.

Kommentarer
Postat av: Karin

tack för tipset! PS sälj benet. DS

Postat av: Ostn himself

Jag kan skicka hela Wax Simulacra imorrn, den e så jävulskt bra. Nya trummisen är sinnesjukt snuskigt bra.

2007-10-21 @ 04:50:30
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: KarlKaizer

Hmm, det låter som ännu en utav oss få TMV entusiaster. Jag kan verkligen hålla med om att längtan är enorm efter nya albumet. Jag skulle verkligen hoppas på en europa turné, det skulle ju vara enormt !

2007-10-24 @ 16:34:14
URL: http://karlkaizer.blogg.se
Postat av: Ostn himself

Ja en europa turné skulle inte varit helt fel, vart ju ingen efter Amuptechture så...
Har du hört dom 3 låtar som läckt ut? Dom bådar gott inför nya albumet iaf

2007-10-24 @ 18:17:16
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback