fylleblogg hos Opa

sitter här hos Opa a.k.a. jansryd a.k.a. Ölburks-kastarn och fyllebloggar litegrann. idag hände en rolig grej, eller egentligen inte. Så här var det, jag gick mot bankomaten för att ta ut lite pengar, från andra hållet kom mister jansryd.

"Kroffe" ropade han
"ja men tjena" eller nåt ropade jag å sekunden senare kände jag nåt som träffade mig i ansiktet. Opa hade nämligen kastat en ölburk mot mig strax efter han ropade mitt namn. Full som jag va så han jag ju knappast reagera på burk-kastningen å fick den stenhårt på läppen. Blodet flödade i en stird ström, alla skrattade framförallt jag, ¨vi gick mot kårlokalens toalett för att "fräscha till mig lite".
här sitter jag nu ett gäng timmar senare å de blöder litegrann fortfarande, man jag e inte så ledsen för det. Ett snyggt ärr e alltid ett snyggt ärr. Nu får man bara hoppas att det blir ett snyggt ärr.


Brottsplatsen, offret och vapnet

Kommentarer
Postat av: Kersan

Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!

2007-10-06 @ 12:41:39
Postat av: Ostn himself

Yeah that's what I said :D

Postat av: Punkie

*haha* Sorry, men det var Jackasshumor :D Hoppas du inte ser ut som Angelina Jolie nu iallafall :D

2007-10-08 @ 11:55:32
URL: http://extremepunkie.blogg.se
Postat av: Ostn himself

no need for sorry's. Det VAR väldigt roligt alltihop. Det vart aldrig nån riktig svullnad så nån Jolie-look-a-like blir jag nog inte :D

2007-10-08 @ 15:39:25
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Oddamy

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2010-05-14 @ 14:28:52
URL: http://oddamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback