Vars finns Vans?

Alltså mina Vans-skor är slitna och under all kritik. Jag måste införskaffa ett par nya med andra ord, men det går ju inte i denna skolösa staden. Finns typ en miljard skoaffärer här i centrum men inte en enda har ett par vans. What's the deal with that, liksom? Jag ska upp till umeå så småningom där jag köpte mina nuvarande Vans å förhoppningsvis hittar jag ett nytt par där.

Innan jag hann publicera detta inlägg så har jag kollat lite på internet å hittat ett par as najsiga vans för 399 som jag nog ska beställa. Nu vart jag glad igen.

Kommentarer
Postat av: ZeCone

Om du ska till Umeå så vill jag tipsa om affären Flott
om du inte kände till den. www.flott.se

2007-10-24 @ 18:48:39
Postat av: Ostn himself

niceigt, den ska besökas. Tackar coney

Postat av: Abdirahmanemma

Great site! Lots of useful information!

2010-04-28 @ 13:46:56
URL: http://abdirahmanemma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback