Veckans Youtube v.43

Jag börjar med en liten spoiler-varning. Veckans klipp är från den underbara filmen Children of Men och det är en av dom mest underbara tagningar jag någonsin sett. Clive Owen tar sig genom diverse gator där det skjuts till höger och vänster för att komma till ett hus som han sedan ska hitta en kvinna med ett barn i. Detta tar 6 minuter och 3 sekunder och det är inte ett enda klipp under den tiden. Jag satt som förstenad under hela sekvensen när jag såg. Fullständigt breathtaking. Enjoy


Kommentarer
Postat av: Punkie

Fy satan, det klippet är helt sjukt! Märkte att jag satt och knöt nävarna när jag kollade på det nu :D Då är det riktigt bra!

Postat av: Ostn himself

Du har sett hela filmen hoppas jag!?

2007-10-27 @ 03:50:06
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Punkie

Självklart mah friend! Riktigt bra är den också :)

2007-10-28 @ 11:26:08
URL: http://extremepunkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback