fylla ikväll - inventering imorrn

Ja hur fan ska de gå? Well de gick förra gången de var inventering. Då var jag fortfarande lite halvfull när jag kom till Ica-butiken för å räkna varor å de funkade ju även om jag låg dubbelvikt en hel del pga av skrattattacker framkallade av radioprogrammet Mammas Nya Kille. Får väl se hur det går den här gången, till å börja me gäller de ju å komma upp, kl 8 på morgonen börjas det. Jag har iaf beställt wake-up-call om de inte blir så att man stannar uppe hela natten. Får se hur det urartar sig ikväll först.


Kommentarer
Postat av: Ida

trevligt att träffas, cyckla lungt

Postat av: Ostn himself

haha å herregud. Ber om ursäkt om vi var dryga å allmänt i vägen :P
spontanitet is the shit

2007-09-02 @ 14:30:19
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Oscar the allmighty

Att vara full kanske är det enda sättet att få inventering roligt !

2007-09-02 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback