Prisa CSN, nu kommer studielånet

Inatt fick äntligen studielånet, just in time för det var verkligen på sluttampen på kontot.
Och har man pengar på kontot så kan man beställa filmer och det gjorde jag. Det vart 2 filmer och en serie-box:

Children of Men (nu har jag alla tre filmer som jag ville se i ett inlägg för jättelängesen)
Barton Fink (ännu en film i Coen-samlingen)
och
Twin Peaks - Säsong 1 (äntligen får jag se denna, förhoppningsvis, underbara serie)

Anyway de sköna med att jag fick lånet så här sent är att om exakt en vecka får jag nästa lån-utbetalning plus lön från ica. Det kan bli en rolig stockholms-resa nästa vecka (Vi ska till sthlm med klassen och gå på studiebesök och sånt på dagarna och det lär väl bli en del partyn på kvällarna)

Kommentarer
Postat av: Vemundamal

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback