Kinda hiatus

Det har som blivit en liten paus här på bloggen, vet inte riktigt varför, skrivkramp I guess. Denna vecka håller jag som mest på att redigera mitt reportage från resan till Venezuela. Resan ja, får se om jag skriver nåt om den, känns nästan som det börjar bli för lång tid som gått sen man kom hem. Kan iaf rekomendera bilder från resan på

http://medieproducent.pixbox.se.
Jag ägnar dessutom mycket tid åt Tennis denna vecka och åt Masters-turneringen i Monte Carlo. Just nu; Match mellan spanjoren Ramriez Hidalgo, rankad 133:a, och tidernas bästa spelare Roger Federer i andra omgången. Faktum är att Hidalgo håller på att skrälla för han spelar riktigt bra samtidigt som Federer, som det sett ut hela året, är riktigt ur form.

Annars är det ju fotboll som gäller. Hammarby har ju börjat helt ok, surt dock med matcherna mot AIK och Kalmar fär man tappar 1-0 respektive 0-0 på övertid. Elfsborg ikväll och trots diverse skador tror jag på bajen-vinst.

Efter en hel del spelande hos Dennis så köpte jag Call of Duty 4 förra veckan. Det är såklart X-box live som gäller och jag har redan tagit mig upp till rank 31. Nu vill jag bara få pengar så jag kan köpa dom nya banorna.

På tal om pengar. I höstas så filmade jag ju åt mittnytt och nu efter många om och men så har jag varit i kontakt med chefen i sundsvall. Jag ska få 1500 kronor för en timmes filmande. Hyffsad timlön säger jag.

Ok det där var en liten update iaf om vad som händer, känns bra att skrivit lite så det kommer nog igång på allvar igen ska ni se.

P.S. Ramirez Hidalgo har 4-0 i avgörande set mot Federer riktig jävla skräll på gång, och det öppnar ju för att schweizaren ska tappa 1:a platsen på rankingen i år, en plats han haft sedan 2004.


Kommentarer
Postat av: rikeman

Som Gunde skulle ha sagt: Äntligen!

Postat av: Imrenathalie

Lots of great info, keep up the good work!

2010-02-26 @ 07:58:34
URL: http://imrenathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback