Chips-lista

OLW har kommit med en ny chips-smak som genast vart en favorit för mig så därför tänkte jag lista OLW's chips-sortiment:

1. Peppar & Sourcream - Perfekt smak och räfflade, ultimata chipset

image45

2. Cream Cheese - Nästan godare än 1an men tappar på att dom inte är räfflade

image46

3. Chili - Mycket goda, aningen starka vilket resulterar i att colan tar slut snabbt

image47

4. Sourcream & Onion - Klassiker som kan titulera sig Bakischips nummer 1

image48

5. Grill - Väldigt simpel men less is more ibland

image49

6. Sourcream & Franska Örter - Åt den en gång å älskade den, åt den sen då var den inte lika skoj

image50

7. Dill & Gräslök - Gammal favorit som tyvär är rätt tjatig nuförtiden

image51

Delad 8. Lättsaltade/Lättsaltade Dip - Lättsaltat har aldrig varit min grej

image52 image53

Kommentarer
Postat av: Punkie - Med Skräckblandad Förtjusning

Cream Cheese Chips är riktigt goda! :D

Postat av: Jigsaw

Man blev ju inte lite chipssugen nu... f..n ta dig! :P

2008-02-09 @ 14:18:25
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: Mackan

Mycket bra lista! Lättsaltat är så himla onödig uppfinning. Nummer 1 har jag bara hört talas om, Davos sa att den var förbannat god!
kampai!

2008-02-10 @ 09:52:52
URL: http://www.youtube.com/watch?v=-dxkuvKLspo
Postat av: Krick

P: Ja cream cheese va favoriten förut
J: Rätt åt dig.. eller nåt ;)
M: ÄT dom! dom är grrrymma. Och vi hade nog inte haft några krig på jorden om inte lättsaltade chips fanns.

2008-02-10 @ 11:08:15
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback