Lite catching up

Gjorde en lista för ett tag sen på unga regissörer, känner mig lite illa till mods att jag inte nämnde t ex Darren Aronofsky (38 år) som ligger bakom filmer som Pi, Requiem for a Dream och The Fountain och även om The Village är typ sämsta filmen ever så har ju M. Night Shyamalan (37) gjort riktigt bra filmer tidigare. Trey Parker som står som regissör till South Park-filmen och Team America är också under 40 år (38 för att vara exakt. Nu så här i efterhand när jag sett lite nya filmer så kan ju också Half Nelson's regissör Ryan Fleck, 31, nämnas. Även Matthew Vaughn, 36 som gjort Layer Cake och Stardust. Men nu tror jag jag har nämnt dom som bör nämnas.

Kommentarer
Postat av: Jimmyhelena

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback