Choklad-semlan och Xbox-krångel

Först den dagens goda händelse. Jag var ute på stan med Karin då vi såg en skylt från ett café som hade chokladsemlor med daimgrädde. Det måste vi prova tänkte vi och det gjorde vi också. Det var alltså chokladsmak på själva bullen och daimbitar i grädden, det var den absolut godaste semlan jag ätit vill jag lova. Men vad kostade denna delikatess då? Enbart 15 kronor. Det var verkligen inte den sista chokladsemlan jag åt kan jag säga-
Sen den lite jobbigare händelsen. Som tidigare nämnt så köpte jag ett Xbox 360 häromdan och den funkade väl helt ok förutom att de levde om som fan när man spelade spel plus att det stod att det bara fanns 13.9 GB ledigt på hårddisken istället för 20 som det borde vara. Gick idag till EB Games och bytte kom hem och till att börja med såg jag att det inte fanns nån scart-grej, gick tillbaka till EB och fick en sådan och gick hem för att spela. kopplade in men ingen bild. Kom dock på ganska snabbt att tv-sladden var påslagen för HD-TV istället för vanlig TV. Efter att det var fixat så kunde ag äntligen spela och denna maskin lät normal-högt till min förtjusning. Men jag han bara lira tutroialen innan det kom upp att skivan var oläsbar och att jag skulle rengöra. Tog ut skivan som såg helt ren ut, rengjorde den ändå och försökte igen utan framgång. Det funkade på den gamla maskinen men då levde den om som sagt. Dessutom så fanns det bara 13.9 GB på denna hårddisk även efter jag formaterade om den. Blir till å besöka EB games imorron igen, han som sålde det sa trots allt att jag skulle få byta tills det funkade men just nu verkar det som om det inte är meningen att jag ska ha nåt Xbox.

Kommentarer
Postat av: rikeman

PS2:an som är sur och gjorde en payback!
eller så är det gamecuben som vill komma tillbaks.

Postat av: rikeman

Just ja, jag glömde ju att fråga...
Vart kan man köpa denna lovande delikatess, den låter ju himla god? :)

2008-01-23 @ 18:06:45
URL: http://rikeman.blogg.se
Postat av: Ostn

ett litet fik som ligger mellan Brownies och gågatan, bör testas nån gång.

2008-01-23 @ 19:05:03
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Jay

360's verkar labilt instabila. Bror min fick byta sin nya han med.

2008-01-25 @ 14:54:46
URL: http://yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback