En god vecka

Det har varit en bra vecka, eller iaf onsdag och torsdag, sett ur en materiell och ekonomisk synvinkel. Under dessa två dagar fick jag ihop detta:

2 stickade västar (svart och grå)
1 hatt a la Bogart
1 röd/vit/svart-rutig skjorta
1 vitt linne
1 svart kontorstol i skinn

Pris: 88 kr

Hur gick detta till som? Jo västarna fick jag av Mackan eftersom han hade råkat krympa dom i tvätten till en storlek som passade mig perfekt. Hatten köpte jag på second hand för 40 kr. Skjortan och linnet köpte jag på Carlings för mitt presentkort, jag fick lägga ut 48 kr extra för det. Stolen hittade jag i Karins soprum, den stod där å såg helt sprillans ny ut så jag tog me den hem emd tanke på att min tidigare "kontorstol" har varit en extremt oskön trästol. Det är kul att fynda

Kommentarer
Postat av: rikeman

fyndigt!

Postat av: K

jag har haft ett finger med i... alla fynd. varsågod. dago.

2008-01-07 @ 02:57:08
URL: http://karingustafssons.blogg.se
Postat av: K

prego

2008-01-07 @ 13:18:43
URL: http://ostn.blogg.se
Postat av: Mackan

jag hade ett (fysiskt) finger i alla fynd =( höhö!
Hörru krick, du glömde rodrigo gabriella =(

2008-01-07 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback