Åhléns-fynd

För det mesta så har Åhléns höga priser på DVD-filmer men då och då kan man göra riktiga fynd där. Idag ville Dennis ut på stan en sväng för att göra ingenting, jag orkade egentligen inte men hakade på. Vi gick på Åhléns där jag hittade En skitsnygg Bergman-box med fyra filmer, bl a Fanny & Alexander, som tidigare hade kostat 499 :- (kostar 399 på cdon) men som nu var nedsänkt till 50 KRONOR!!!! Special-box med tidernas störste svensk inom filmen och dom slänger ut den för 50 spänn. Inte för att jag har nåt emot det precis. Ibland är Åhléns för härligt alltså.

Kommentarer
Postat av: rikeman

Vilken tur att du hängde med då, sen fick du en till överaskning också, karin. Sen blev det fika, det gillade jag :)

Postat av: Erika

Va????! 50 spänn???!!! Måste kolla om den finns kvar på måndag!

2008-02-09 @ 15:54:52
URL: http://www.xerika.blogg.se
Postat av: Gamm go Ostn

synd att jag köpte den enda och sista! ha!

2008-02-10 @ 11:06:11
URL: http://ostn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback